elinskreativa.blogg.se

2013-05-12
14:45:31

Mina skooooooor!!!!!!!!! :D
Okej jag har aldrig varit så glad över ett par skor bån gång! :D Haha jag såg en video för ett bra tag sen på hur mab kan måla ett par "galaxy shoes" som hon kallade dem. jag har velat göra det ett bara tag nu och så köpte jag ett par skor i förrigår.


Tråkiga as fuck. Hhaha men efter jag hade målat dem....














BAM!!! Haha åhh jag älskar dem! ^^ Haha xD
För övrigt håller jag på och målar en tavla till bilden som ska vara klar till nästa vecka typ så jag målar och står i! Haha ni kan få se en gammal bild av den här.....

jag har kommit myyyyycket längre men ja. funderade på om jag skulle göra en bild där jag målar den men jag vet inte än...
Nu är det iaf kalas när min lillasyster fyller 6år så hejdå! :D kram ;)

Kommentar:
#1: Anonym

snygga skor elin! :D

Svar: Tack! :D
Elin Lindberg

2013-05-12 @ 15:53:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: