elinskreativa.blogg.se

2013-05-22
21:24:01

Min tavla är klar!!!!! :D
Efter åtta veckor av hårt arbete!
Haha nä nu ska jag inte ta i men det tog tid att måla den. xD
Haha jag fick ta hem den från bilden för att måla hemma. När jag tog hem den såg den ut såhär:


Haha och nu ser den ut såhär xD


Haha lite skillnad? Haha närå men jag tyckte den blev riktigt bra. Den sitter uppe i skolan i ett glasskåp med resten av klassens azum bildprylar som vi slitit med i åtta veckor typ. :)
Jag har en förklaring till min tavla men den orkar jag inte skriva ikväll så jag skriver den imorgon.
Kram. ;)

Kommentar:
#1: Emily

Åh gud va duktig du är!!!! Drömmen att måla så där bra ju. Har du A i bild? :)

Svar: Tack så mycket! :) Nej jag har faktiskt D än så länge men hoppas på att höja mig. :)
Elin Lindberg

2013-05-22 @ 21:48:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: