elinskreativa.blogg.se

2013-03-23
23:23:46

Griffelfärg!!!! :D
Min mamma hade köpt svart färg, magnet-färg och griffeltavel-färg! (vet inte hur men stacar det!) Ne men iaf, hon målade först med den svarta färgen på en liten vägg och när den hade torkat så målade hon med magnet-färgen. När den tillslut hade torkat så målade hon med griffeltavel-färgen!

Grejen är att man ska kunna aätta fast magneter på väggen (som ett kylskåp) och så kan man rita med krita som på en griffeltavla. ;)
Det blev lite över så då gjorde jag den här! :)









Det är ett slags chokladhjul som kan göra beslut åt en. Om du inte kan bestämma om du ska käka bacon eller revbensspjäll så skriver du med kritan på hjulet och snurrar på pilen! Det blev lite dåliga förslag på vad jag skulle göra där men jag ville bara visa vad den är till för.
Kram :)

Kommentar:
#1: Inte Cissi i alla fall

Fett Smart! Om Man Inte VeT Vilket GYmnasium Är DEt Bara Att låta ÖdEt (pilEn) avgöra Det.

Min TeXt Är Helt Knas Men HoPpas Att Du SEr Vad Det Står Hrhe

Svar: Hahaha jag vet! Haha fast man kanske ska tänka efter lite själv när det gäller gymnasiet :p
Elin Lindberg

2013-04-06 @ 11:58:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: