elinskreativa.blogg.se

2013-03-17
12:58:58

fail fast ändå rolig tavla...
ja nu blev ni vell allt lite förvirrade av den konstiga rubriken. .... ne men jag gjorde en rolig grej som jag hittat på youtube för ett tag sen ;) det gick ut på att smälta kritor! det gick jättebra att göra den men sen när jag skulle ta upp den från golvet så sprack kritan så det var lite negativt. :(
Här är en bild bär den var klar iaf ;D


Jag är för lat för att göra en tutorial så ni får kolla på länken som jag lägger ut här!

http://www.youtube.com/watch?v=ESqk-Vq2v8Q&feature=youtube_gdata_player

Enjoy!
Jag satte upp min tavla på väggen men den ramlade ner och ja.....


Om ni kommer på nåt bättre sätt eller hur jag kan fixa min tavla.... så kommentera gärna! :D
Kram! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: