elinskreativa.blogg.se

2013-06-16
23:21:14

My azum nails!
En liten tutorial på mina azum nails jag gjorde nyss! ;D
Orkar inte skriva så mycket men tror ni förstår , om inte så fråga i kommentarerna! ;)


(Ja, jag har ritat lite...)
Detta är alternativt men om ni vill skydda eran "naturlig " nagel så kan ni ha på en base coat eller bara genomskinligt nagellack för ibland kan nagellack färga nageln. ;)





jag använder de där nagellacken. Måla upp tre färger, jag valde lite rasta-färger.




Det är här det roliga börjar. Ta en mönster-sax och klipp små tunna strimlor. I min förra tutorial så använde jag en annan sax men den här tyckte jag var roligare.


Den här var lite svår att rita men fäst en strimla på varje färg. jag färgade strimlan blå så att den skulle synas men ja. OBS!!! Det måste vara helt torrt under innan!


Måla över nageln, med tejpen på, med svart nagellack. Dra sedan av tejpen innan det har torkat.


Såhär blir dem!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: